12 days of hunger games nails - District 7

Till den här designen använde jag IsaDoras suger nails nagellack and I love it! Det blev riktigt fint. Enda negativa grejen är att jag inte ritkigt kollade hur färgen såg ut innan jag använde den, todde den var mer brun än lila. Aja, här har vi designen till distrikt 7:
Distrikt 7 - Vikre 
Kända deltagare: Johanna Mason, Blight
Carro:

Snyggt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Också sjukt snyggt, och väldigt snygga naglar i sig :) Älskar formen på dem!

Svar: Tack så himla mycket!
Emelie Hedqvist

Paulina :

Galet va duktig du är! Du skulle gärna få fixa mina okvinnliga naglar!

Svar: Åh men tack snälla :')
Emelie Hedqvist

aschmanda:

Shit va coola!:)


Sv:Tack så hemskt mycket !:

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

Så fint! Speciellt det vita och svarta, leopardmönstrat eller vad man kan säga! Fint i alla fall ^^
SV: Tack! :)

Kram!

Svar: Tackar! Det ska typ föreställa bark, haha, men det kanske liknar leopard lite ^^
Emelie Hedqvist

I S A B E L L A W L:

Svar: Jag också!! ♡

milina.blogg.se:

Gud vad snyggt!

Svar: Åh tack du :D
Emelie Hedqvist

Cajsa:

hihi tusen tack! ^^
allt bra med dig idag annars?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Tezzo:

Så sjukt snyggt! :)

Sv: Jag har många minnen och har fiskat upp många gäddor när jag var yngre. Blev överlycklig när jag hittade den i mataffären. otroligt gott! :)

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

F R I D A - M A R I A :

Så jäkla läckra naglar!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Åh, det här var min favorit bland hungerspelsnaglarna hittills!

Svar: Nämen, man tackar! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: