12 days of hunger games nails - District 6

Jag trodde att distrikt 5 skulle vara min favoritdesign, men jag måste säga att distrikt 6 kommer väldigt nära. För att göra den här designen använde jag mig av tunn nagel tejp, köpt här. Färgerna blev så fina tillsammans och jag önskar att jag skulle ha den här designen i mer än 1 dag. 
Distrikt 6 - Transport 
Kända deltagare - Titus, de två "morphlings"
MartinaOlsson:

VINN ETT VICTORIA'S SECRET-KIT!
http://martinaolsson.myshowroom.se/36639/tavling-vinn-ett-victorias-secret-kit/

Emma:

Så fina naglar! :)
Svar: Tusen tack snälla du! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin Johansson:

Fan va fina naglar! :D

*svar:* Ja men verkligen, speciellt när dom sitter bra :D
Har lagt upp mer bilder och annat om mina nya jeans nu :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

j o h a n n a c o o p e r :

Shit, vad snyggt! Gör du alla själv? :)

Sv: Ja, himlen kan vara så himla fin! Tack! :)
Kram

Svar: Åh tack! Jo det gör jag, alltid!
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Åh tack så mycket! Hoppas du fick lite tips på vad du kan lyssna på också :) kram

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Samma här, älskar alla mistar där i från, alla luktar såååå gott!! :D

Alicia ♥:

Häftigt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Himeko:

Sjukt fina! Älskar hunger games :)

Svar: Åh tack! Jag meeeed :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

Coolt:D

- ja:D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Du är riktigt, riktigt duktig på att måla naglarna!

Svar: Taaaack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Fanny:

Så snyggt! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Hanni:

fina :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: