12 days of hunger games nails - District 5

Jag är ganska säker på att den här nageldesignen är min favorit! Den är så glad och härlig, och ett fint bonuspoäng är att den var väldigt kul att göra. 
Om man är nybörjare funkar nageltejp super till en sån här design. Om man känner att man inte orkar göra designen på varje nagel så skulle man kunna ha den endast på ringfingret och sedan ha enfärgat på resten - skulle nog vara superfint! 
Distrikt 5 - El
Kända deltagare - Foxface
Malva:

Så snygga!!

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

coola:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

snyggt!

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Tjusigt ^^

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det var de verkligen! Hur mysigt och fint som helst :) Om jag återvänder till Gotland kommer jag absolut att välja det hotellet igen =)

Svar: Åh va härligt!
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

sv: Haha, kanske det, om man gillar müsli - vilket jag inte gör tyvärr.

jennifer:

sv: jaa super gott! :)

Elin:

Oja! Älskar sallader av olika slag :D

FlizanLizan:

sv: javisst e det :D

snygga naglar :D

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: tack! :D

Alma:

åh, vad snygga, du är så himla duktig på att måla naglarna!! :)
sv: Ja, åh, tack!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Blir så aviiis

Svar: Åh, taack ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: