12 days of hunger games nails - District 4

Distrikt 4 - mitt favoritdistrikt. När jag gjorde den här desigen använde jag mig av en teknik jag aldrig provat på förut, så jag är säker på att resultatet kunnat bli bättre! Det är som en water marble design fast utan hela vatten grejen. Jag tycker att det ser ganska bra ut. 
Distrikt 4 - Fiske 
Kända deltagare - Finnick Odair, Mags, Annie Cresta
Emma:

Otroligt häftiga naglar! :)
Svar: Tusen tack fina du! :)

Svar: Åh tack så mycket!
Emelie Hedqvist

I S A B E L L A W L:

Svar: Ååååh, snööö! Längtar tills den kommer!
Åh, tack så mycket ♡

Svar: Det är så mysigt med snön ibland ^^
Emelie Hedqvist

caroline:

Cooolt! :D

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

Ida:

Så coolt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Agnes:

fin design och snygga naglar! :)

Svar: Åh tackar :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Water marble utan vatten? Nu blev jag väldigt intresserad av hur du lyckades med det ^^ Det blev supersnyggt :)

Svar: Jag använde mig av denna teknik: http://www.youtube.com/watch?v=THw-XMXnlQ0 Men denna skulle nog funka lika bra: http://www.youtube.com/watch?v=dGcpuFNwUZs
Tack snälla!
Emelie Hedqvist

-A:

Väldigt fina.

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Coola!

Sv: Tack snälla (:

Svar: Taaack :)
Emelie Hedqvist

j o h a n n a c o o p e r:

Shit vilka coola! Älskade dom!
Sv: Blir ett litet sent svar då jag varit inaktiv på bloggen under helgen, men jag hade mig en riktigt bra och mysig helg, dudå? :)
Kram

Svar: Åh tack så mycket!

Min helg var också bra och mysig ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: Jo men det var en riktigt mysig dag :) Allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Alma:

Riktigt fina och häftiga bilder! :)
sv: åh, tack!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Så himla snygga naglar!:)

sv: jaa, jag håller med:) Kramisar❤

Svar: Åh tack snälla! :)
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Så himla snygga naglar!:)

sv: jaa, jag håller med:) Kramisar❤

Kommentera inlägget här: