Will you still love me when I am no longer young and beautiful?

Background story - Jag vet inte om jag någonsin pratat om det på min blogg förr, men jag är förälskad i all musik från Lana Del Rey. Hela hon är ganska underbar. Blir lika glad varje gång hon släpper ny musik eller nya musikvideos
Sountracket till 'the great gatsby' är riktigt bra, älskar verkligen 'young&beautiful'. Så lycklig blev jag ju då jag nyss såg att en video laddats upp. 
 
Vacker människa det där. 
 
Vad tycker mina läsare om soundtracket? Jag har hittat ett par bra låtar där. Självfallet Florence + the machine, the xx, Beyoncé - finns mycket bra där. Jag är nästan lite sugen på att se filmen. 
Nathalie Tegelstam:

sv; hihi vad kul :) jag med
kram

Ellinor:

SV: Eller hur?!
Hade inte gjort mig nåt o klicka hem allt hihihi^^

Alice - bilderbyalice:

sv: tack sötis!
åhh hon är grym!

Svar: Visst är hon :')
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Bästa Lana!! :-)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Cissi:

Lyssnade på henne förut lite ibland men har inte gjort det nu på ett tag. Men den här låten var härligt tycker jag! :)

Svar: Ah, I see. Visst är den (:
Emelie Hedqvist

Agnes:

sv: hihi..lust att vinna tre länkningar? fråga flest saker i min frågestund och få en länkning i ett inlägg, min meny och på min youtube :D

skrolla ner på min blogg så hittar du inlägget :)

Amanda:

Älskar hennes musik!

Svar: Åh, jag med :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

SV Tack :D
Ja det var mysigt :)

SOFIA ღ:

Älskar den låten, så fin :)
kram

Svar: Håller med (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: