Vad jag åt idag

Frukost: 2 mackor + mjölk 
Lunch: Filmjölk, sylt, banan, flingor 
Mellanmål: Äpple 
Middag: Grillad hamburgare
Efterrätt: Fruktsallad
Riktigt mumsigt var det. 
♫♪ sandra:

gott!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Matilda:

Fruktsallad som är så gott!

Svar: Ja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

A G N E S ♥:

veckans blogg är avslutad. kika in och se om det blev du, om inte? anmäl dig gärna igen och gör min dag ♥

A G N E S ♥:

veckans blogg är avslutad. kika in och se om det blev du, om inte? anmäl dig gärna igen och gör min dag ♥

A G N E S ♥:

veckans blogg är avslutad. kika in och se om det blev du, om inte? anmäl dig gärna igen och gör min dag ♥

frida:

Mums med fruktsallad!

Svar: Ja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

lina:

så gott, ta gärna en titt på min blogg:)

Svar: Verkligen gott, ska kika in ^^
Emelie Hedqvist

Ida ( SYTER ):

Vad gott! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

M:

Gud vad gott!

Svar: Jo, helt klart! (:
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh vad gott det ser ut!
Är allt bra med dig? :)

Svar: Riktigt gott! :)
Allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: