Today's outfit

Jag håller på att återuppliva döda kategorier (lite, typ).. inspiration, outfits, tv-serier. Det är så mycket lättare att skriva om sånt eftersom min vardag är ganska blank. 
Nu när vädret fortsätter att vara helt underbart awesome här i Luleå så passar jag på att ta fram en massa kjolar och söta toppar. Här är dagens outfit:
T-shirt - Gina Tricot 
Kjol - H&M
Kofta - A'GACI
Malin:

Snyggt!

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Anna Röd - Nörd & Filmskapare:

Riktigt skön outfit :D skitsnygg!

sv: Visst var dom :D haha vill ha dem hela tiden typ xD!
Allt bra med dig annars :D?

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

NELLIE:

snyggt!
sv: tack så mycket :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Malin:

-håller med! :)
Vad ska du göra i helgen då? :)

Svar: I helgen har jag några dansuppvisningar ^^ Vad ska du göra i helgen?
Emelie Hedqvist

Madeleine :

Fin outfit! :)

Sv; Javisst är det! :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Lina:

Tack. :)

Emelie:

Snyggt!
Sv; Ja den är så snygg :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Vendela Nilsson:

sv. tack :D

filippa:

tack så jättejätte mycket! och detsamma fina du! allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Åh vad glad jag blir! Tack så jätte mycket! :)
Ha en trevlig helg!

Svar: Desamma :)
Emelie Hedqvist

E M E L I E:

Hej finis, cool outfit! :D
Hoppas att du har haft en fin dag! Nu när jag ändå är igång så frågar jag dig om du skulle kunna kolla på mina sommarbilder som jag och min syster har tagit och slänga in en kommentar om va du tycker! Skulle bli sjukt glad, kram :)

Svar: Tack du! Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

kornelia:

sv- tack så jätte mycket finis!

cool outfit, ränder är super snyggt! :)

Svar: Tack du (:
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

himla fin outfit!

SV: eller hur! älskar åska! :D

Ha en bra helg ~

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: