Sommarläsning

Nu ska här läsas! 
Jag var förbi skolans bibliotek och lånade 4 engelska böcker. Läsning i engelska har aldrig varit min starkaste sida, så jag tänkte att lite rolig träning kan väl aldrig skada. 
The last song, a walk to remember, dear John och I am number four hade jag tänkt försöka läsa under mitt sommarlov. Vadå, inte är väl jag ett Nicholas Sparks fan? lol 
Har ni nå bra böcker att rekommendera? Jag letar alltid efter nya. 
Olivia Magnusson:

Åh jag läste en så galet bra bok förra sommaren (på svenska) och den hetter " jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" Otroligt bra bok, annars älskar jag alla Katarina Von Bredow's böcker :D

sv: hihi, Åh visst är det :D
Ska kika in de, tack :D
krmais♥

Svar: Tack för tipset, ska definitivt kolla upp den :D
Emelie Hedqvist

▲Ammie▼:

SV: åh jag med! ;)

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja verkligen!!:D

♥ May S. - Vardag, skönhet, covers, mode & massa mer! ♥:

Sv: Ja visst är dom hehe :) Kram

💎 Moa Diamant:

Tack sötnos :)

Kommentera inlägget här: