Revenge nails

Inatt har revenge visat sin 2h långa säsongsavslutning. Den var så jäkla epic! Jag är så taggad på säsong 3 som förra veckan officiellt presenterades. 
Jag bestämde mig för att göra revenge naglar, blev ju ganska fina enligt mig. 
Resultatet: 
//Tumme: Aiden// Pekfingret: Daniel// Långfingret: Emily// Ringfingret: Jack// Lillfingret: Nolan//
//Tumme: Declan //Pekfingret: Charlotte // Långfingret: Victoria// Ringfimgret: Conrad// Lillfingret: Ashley//
 
Jag bad verkligen till högre makter att ingen av karaktärerna som finns på mina naglar skulle dö, tydligen lyssnade ingen på mig. R.I.P båda mina tummar♥♥♥
mathilda:

snygga naglar! :)

sv: visst är dom! :D

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

Emelie:

Snygga! Började se på den serien men såg aldrig klart den och alla säger typ att den är jätte bra!
Sv; Tack de stämmer ju verkligen :)

Svar: Tackar! Riktigt bra serie, du borde helt klart fortsätta se den. :)
Emelie Hedqvist

Q.:

Coolt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Nina - BLOPPIS:

fint :)
sv: visst är den!
haft en bra dag?

Svar: Tack ^^ Jodå, det har jag haft. Själv då, en bra dag?
Emelie Hedqvist

Celine:

Jag gillar dina naglar :)

- Men absolut!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Wow fett nice. Hade jag mött dig hade du fått beröm

Svar: Aw, tack :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

Coola :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

CECILIA:

haha, så snyggt :D

Svar: Taack ^^
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

snyyggt!

sv; tack! :D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Linn ♡:

snyggt!! :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

ida ( SYSTER ):

Snygga naglar syrran! <3

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: