Rainbow ombre nails

När jag såg den nya cutepolish designen kunde jag inte låta bli, jag ville prova samma sak. En regnbågs ombre med endast 3 färger - blå, rosa och gul. 
Jag kanske inte fick samma charmiga resultat som cutepolish herself, men jag är ganska nöjd ändå(med tanke på att jag inte är så bra på color blending). Resultatet: 
Amanda:

Så himla snyggt!

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

ellerhur :D ååh grymt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

anna:

åh tackar :D

häftiga naglar :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Annika:

SV: åhh, ta och lyssna på Forgive Me http://www.youtube.com/watch?v=uSbfNGzs6WQ så underbar <3

Svar: Riktigt bra den med! :D
Emelie Hedqvist

MATHILDA NILSSON:

ja , jag älskar det! :D Haft en bra dag?

Svar: Jag har haft en riktigt bra dag, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Tackar :)

Coola naglar <3

Svar: Tack<3
Emelie Hedqvist

Amanda Johansson:

Jätte häftiga naglar!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

A L E X - foto & vardag ♣:

najs naglar!
sv: tack!!:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Moa ♥ :):

sv: tack :)

Hamiiza:

sv: Ja eller hur :)

Julia Wisniewska:

Gud vad snyggt, det där måste jag å prova!:)

Svar: Taack, åh ja gör det! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

Sv: Tack :)
Fina naglar :)

Svar: Tack du (:
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Gud vad underbart snyggt

Svar: Nämen tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

elsa:

tack så mycket! Din med!

Allt bra med dig? :)

Svar: Jo tack, allt är bara bra. Själv då? :D
Emelie Hedqvist

A G N E S:

sv: hihi ja, haft en bra dag? :)

Svar: Jodå, min dag har varit bra. Har du haft en bra dag då? (:
Emelie Hedqvist

Lowa:

Svar: tusen tack, blir så himla glad att du tycker det! Detsamma! Bloglovin byte? Kram :D

Sofia :

Snyggt :-D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: