Picknick med syster

Vädret i Luleå är UNDERBART. Det har varit underbart de senaste dagarna och jag älskar det. Sommar är för härligt alltså! 
Idag hade jag en liten picknick med Ida, fruktsallad och svalkande dricka i solen - kan inte alla dagar vara så? 
Nu ska jag inte sitta inne nå mer, solen kallar på mig. 
Ytterligare en dålig instagrambild på bloggen.. Nej, min kamera är inte trasig, ska se till att plocka fram den igen! 
Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Tack så jätte mycket! <3
Vad gott det där såg ut! :)

Svar: Riktigt gott var det :D
Emelie Hedqvist

Pouline Gernes:

sv: ja visst är de?! xx

Julia:

Mysigt med picknick! :D

sv: tack :)

Svar: Väldigt mysigt (:
Emelie Hedqvist

MIRA HOLGERSSON :

- tack desamma! :)

felicia:

gott :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

angelica:

sv: vad kul att du är med :D

Kommentera inlägget här: