Min favoritfödelsedag

Min senaste födelsedag, min 16-årsdag, 25/7 2012. 
Det var en mysig dag, fick väldigt fina saker, tog många fina bilder med mitt nya objektiv(la dock aldrig upp dom, hehe). Så ska man välja en favorit så väljer jag den. (: 
Bilden är självfallet från den 25/7.
Natalie Salazar:

vilken härlig bild :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

My:

Fin bild!
-
Var gärna med i Veckans blogg!
LÄNK: http://myheltenkelt.blogg.se/2013/may/veckans-blogg-v19-ny-omgang-2.html#comment

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja men eller hur <3

Underbar bild :)

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Malin:

-jaaaaaa :') <3

Clara-foto:

tack, tack, tack. Desamma!! :)
kram

A:

But will you reach your next?

Svar: Is that a threat?
Emelie Hedqvist

H A N N A ♡:

Sv: Tack så mycket!! :D

Ida:

Fin blogg!
Sv: Tack så jätte mycket! :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

ida ( SYSTER ):

Fin bild! :)

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

KMstyle:

riktigt fin bild!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: