Flower love + Mix and match nails

Veckans 2 nageldesign är det inte mycket man kan säga om. Mix and match naglarna är självfallet inspirerade av cutepolish, dock verkar min kamera inte vilja visa hur snyggt mitt matta lack egentligen är. 
Resultatet: 
Irma:

Hej! 
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga sommaruppsättningar och nya trender! 
Välkommen!

Karin:

Ojj, är det din riktiga naglar eller vad man säger, eller är det lösnaglar? :))

Åh, tack! Vad snäll du är! :)) Haha, de var inte så jätte goda, hehehe..
Kram

Svar: Jodå, det är mina riktigt naglar - inga lösnaglar här! :)
Emelie Hedqvist

anna:

åh tackar:)

Karin Lygnersjö:

Sv: Jo absolut :) hur har din dag vart då?
Kram

Svar: Min dag har varit riktigt bra, din då? Kram!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Tjusigt <3

Svar: Tackar!<3
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Hihi, ja, helt underbart att vänskap kan vara så länge <3

Vendela Nilsson:

sv. verkligen!

fina naglar :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

May S. - Vardag, mode, skönhet, covers & massa mer!:

Snygga naglar!

Sv: Tack detsamma! :D Kram

Svar: Tack du! Kram (:
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: tacktack!

gulliga naglar :p

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

H A N N A ♡:

Sv: Tack. Haha det gör jag nu, jag har ungefär 30 st iPhoneskal, byter varje dag så det matchar dagens outfit :P

Svar: Åh, låter awesome :)
Emelie Hedqvist

Felicia:

snyggt!
sv: jag också!:D
kram<3

Svar: Tack! Kram (:
Emelie Hedqvist

linn:

Jättesnyggt! :D

sv: de blev rätt balla!! kul att du gillade de! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

irma:

sv: visst blev det! Hon själv älskade det så sjukt mycket!

Lollo:

Coola naglar! Super fina ^^

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Malin:

fina :D

-hihi :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Alice :

Sv. Tack så mkt :)

Juliaa:

Åh tack:) kul du gillade det!

Isabelle:

Wow, vilka fina naglar!! :-D

Svar: Åh, tackar! :D
Emelie Hedqvist

amanda:

coola!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Sanna:

Jättefina verkligen! :)
SVAR:
Tack :) javisst är det härligt

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Annika:

Snygga naglar :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: