Blood on the dancefloor

Då var den roligaste dansveckan för året slut. Veckan inleddes med extra danslektion, scenrep + genrep och under helgen har dom 3 uppvisningarna varit. Det har gått lite blandat på alla uppvisningar, men kul har det varit. Önskar att jag var med i fler dansgrupper! 
Årets dansuppvisning hette 'blood on the dancefloor', min grupp fick äran att vara städerskor, haha. 
Låt oss nu titta på några charmiga bilder från helgen: 
Min stora och fina grupp, lol, här saknas endast en medlem(Kajsa). Förra året var vi nästan 20 dansare. 

Jag är återanmäld till dansen, till hösten är jag tillbaka i danssalarna. 
benedit ♥:

fina bilder!

sv; ja verkligen, tack detsamma fina du! :)
kram

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

angelica:

Hejsan, jag har nu avslutat veckans blogg, så kika in och se om du vann! Om inte så kommer en ny omgång upp på bloggen imorgon! Hoppas du haft en bra söndag! :)

Kajsa:

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

marina:

sv. Den var bra. :)

Olivia Magnusson:

Åh de låter väldigt kul, jag har en dansvecka denna veckan men jag ligger hemma och är sjuk.. känns ju lite trist!

sv: hihi,jaa :D
kramis♥

Svar: Riktigt kul var det! Åhnej, va tråkigt! :/
Emelie Hedqvist

Ida:

Härliga bilder:)

sv: Jag med, det skulle vara awesome:)

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

Sanna:

åh va roligt vill också gå i daaans!!

Svar: Det är riktigt härligt :D
Emelie Hedqvist

johanna:

fina bilder:)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Linn Bank:

åh så kul det ser ut!!

Sv: Ja visst är de! Älskar skorna!!

Svar: Riktigt kul var det :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: