Varma kroppar

Äntligen! 

Det tog verkligen forever för denna bok att komma till min lilla boksamling. 

Den skulle ha kommit den 15/3, idag är det den 27. Way to long. 

Men nu är den här, och jag är överlycklig! Har redan börjat läsa och jag älskart

Nu måste jag bara hitta nån som vill se den på bio med mig. Bästa Teresa Palmer och Analeigh Tipton är ju med. Come on friends! 

Lite ledsen över att jag trodde att jag skulle få original framsidan, men aja, den där är fin den med. 

Emelie:

Den ska jag kolla på! :D

Svar: Awesome! :D
Emelie Hedqvist

Pretty Little Liars Fanblogg:

Svar: Jag med!:D

Felicia:

sv: åh tack så otroligt mycket fina du!

Hoppas du har en fin dag, kram!

Svar: Desamma! Glad påsk. :)
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

Fatta inte riktigt vart man skulle kommentera på din blogg, hahah så blond! :(
Sv: tack dsm! PLL är bästa serien :) vad gör du på påsken?

Svar: Haha, ja, kanske inte är de lättaste att hitta ^^
Första delen av lovet spenderar jag i stugan med familjen. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: