Ulrik and Anton nails

Så, som de flesta vet så är det melodifestivals final ikväll. 

Jag har mina 2 favoriter i finalen. Ulrik Munther och Anton Ewald. 

Vad är bästa sättet för mig att visa att jag hejar på nån i en melfest final? Fixa naglarna i deras ära såklart! 

Resultatet av min senaste nageldesign: 

Personligen tycker jag att detta är awesome! Och den här designen hade nog inte varit möjlig utan min vän Vendela som är den som kom på idén, så tack för det Vendela. Una idea genial

"Men Emelie, varför bara 3 bilder på Anton och 4 på Ulrik?" Svar: Jag hejar lite mer på Ulrik. :) 

 

Vem hejar ni på ikväll? 

Alice :) ♥:

åååh gud vad fint! Hur har du gjort det? Vart har du fått de små bilderna ifrån? Kan du inte göra ett inlägg och visa hur du gjort?
Kram♥

Svar: Tack så mycket. :)Jag tänkte att jag lägger upp ett inlägg där jag förklarar hur man kan göra. Så kika in lite senare ^^
Emelie Hedqvist

Karolina - Foto & Sprortgalen tjej:

Åh vad coola, hur gjorde ni de? :)
Sv: Ja, verkligen :)

Svar: Tack så mycket. :) Jag tänkte att jag lägger upp ett inlägg där jag förklarar hur man kan göra. Så kika in lite senare
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Det var riktigt gott. :)

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI:

- Ja det är hon verkligen! :)

Isa:

coolt hur fick du bilderna dit?:)

Sv: allt är bra:)sj?
yes det blir det:D såg att du också ska kolla. Jag hejar på Anton, Robin å State of drama

Svar: Tack :)
Jag tänkte att jag lägger upp ett inlägg där jag förklarar hur man kan göra. Så kika in lite senare :)
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

Snygga! Jag hejjar mest på Anton! :D

- Ja, visst är den! <3

Svar: Tack! Låter bra ;D
Emelie Hedqvist

SAGALARSSON | foto:

Snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Therese:

SV; Åh, tack så mycket! desamma! :)

Y A S M I N E:

Häftiga naglar!

RE: Dock inte inköp utan gåvor, even better ;)

Svar: Tackar. :)
Ah, ännu bättre!
Emelie Hedqvist

Mickis:

Snyggt!

sv: Såklart det blir mello ikväll, ska du också kolla? :D

Svar: Tackar :)
Det blir självfallet mello för mig med :)
Emelie Hedqvist

C H A R L O T T E:

Jag hejar på Anton ikväll, men fasen vilka cooooooola naglar helt sjukt att det ens går att göra så. ;) fin blogg också

Svar: Åh, Anton är så bra!
Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Aurora:

Nice! Hur gjorde du det? :)

Jag hejar på Anton och Robin! :D

Svar: Tackar :) Jag fick några frågor om det, så jag lägger upp ett inlägg om det lite senare och förklarar hur man kan göra.
Dom är riktigt bra båda två.
Emelie Hedqvist

Stephanie Ampel:

ja visst är det:D

coola naglar! är det dina?

Svar: Tackar :) Jodå, det är mina egna naglar.
Emelie Hedqvist

Jennelie:

sv: De var det oxå! :)
Det är bara bra med mig, själv då? :)

Svar: Det är bara bra med mig med ^^
Emelie Hedqvist

AMANDA:

Jag hejar på Anton!

sv: Tack :D

Svar: Okej, det låter bra :)
Emelie Hedqvist

Elin:

SV: Tack så mycket! :)

Ebba:

sv:Ja dom är jätte fina:) Coola naglar:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

johanna:

Jag har en ny tävling på bloggen nu, vore jätte skoj om du ville vara med!:) Sen har jag även frågestund, det skulle betyda så mycket för mig om du slängde iväg en fråga eller två :D

Natalie Salazar:

Massa nya plagg på bloppisen, kika in på bloggen för mer info :)
allt från snygga skor, väskor och klänningar till tshirts.
Kram!

Elin:

Åh vad coolt!:D

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

Ella:

fint!
sv: ja, samma här :D

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Moa:

Vilken cool idee!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Jag hejar på anton! Fina naglar!

Sv: Jadå, jag tycker verkligen du borde testa:) kram

Svar: Låter bra. Tackar! :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Åh, tyvärr gör jag inte bloglovinbyten eftersom att jag knappt använder den funktionen. :l
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

nice! jag hejar på ulrik & robin

Svar: Awesome, dom är riktigt bra båda två :)
Emelie Hedqvist

DIANA ÖSTERBERG:

haha cool idé =)
Jag hejar på Robin!

Svar: Tackar :D
Nice, han är riktigt bra!
Emelie Hedqvist

elin stridh:

synd :P

Nelly Stigh:

Nemen gud vilka fina naglar! hur har du gjort dom?:o
kraam

Svar: Tack så mycket :) Jag lägger upp ett inlägg snart med hur man göra, kika göra in då. Kram!
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

snyggt!

hejar på anton :D

Svar: Tackar! :)
Det låter bra
Emelie Hedqvist

Lovisa Puskás ♥:

Vilka coola naglar! Hur gjorde du de? :)

Svar: Tackar! Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg på bloggen snart om hur man kan göra. Kika in då vetja :)
Emelie Hedqvist

EMELIE:

Jag vet, de är så sjukt jobbigt att vänta på dom nya avsnitten man blir ju galen haha.
Kram

Svar: Haha, jaa, eller hur!
Emelie Hedqvist

Jessica:

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

jaa, men de naglarna slår lätt de tröjorna !!! sjukt snygga naglar ju :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Sofia :

Häftiga naglar :-D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Nelly Stigh:

aha okeej, det måste ja verkligen göra:)
dom va sjukt coola!
kraam

Svar: Tack igen ^^
Inlägget finns nu uppe på bloggen. Hoppas att det kan hjälpa.
Kram!
Emelie Hedqvist

Joxxi:

Riktigt coola!! :D

SV: Tack :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad fräckt

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Ajaj jag har sorg. Robin jag kan ej se det i maj

Svar: Tycker att Robin var väldigt bra, var dock väldigt förvånad över att han vann.. får hoppas att det går bra för honom.
Emelie Hedqvist

Anonym:

sv; ja,det gör vi alla hahah!
Snygga naglar hejade själv på Anton!

Svar: Tackar :) Han var riktigt bra!
Emelie Hedqvist

angelica:

Snyggt :)

sv: tack! :D

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Jenny:

Coola naglar!
sv; tack så mkt! (:

Svar: Tackar! :)
Emelie Hedqvist

Inga-Linn:

Så sjukt coola!: Hur gjorde du dom?:)
Sv: Så blev det (tyvärr) inte!:)

Svar: Tackar! Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg där jag beskriver hur man gör. Kika gärna in lite senare för att se det :)
Emelie Hedqvist

MIRA:

Coola :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Ellen:

Haha, gud vad kreativt!

Svar: Haha, tack :D
Emelie Hedqvist

Nelly Stigh:

aha okeej:)
det ska ja kolla!
kraam

Svar: Inlägget finns uppe på bloggen nu ^^
Kram!
Emelie Hedqvist

sara:

tack så mycket!

Häftiga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Nej vad coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Q.:

Ojojoj vilka långa naglar du har!!

Svar: Haha, jaa, dom har blivit lite längre. Mest för att jag visste att jag skulle göra en design med tatueringar och skrev ut bilder i för stora format. ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: