Sixteen going on seventeen

Så som jag nämnde igår spenderade jag gårdagen, natten och morgonen hos Nora tillsammans med Vendela och Emma. Firade lite födelsedagar gjorde vi. 

Vi åt middag på waldorf, jag och Vendela provande anka för första gången. Väldigt gott enligt mig. 

Vi hyrde filmerna 'halloween' och 'dream house'. Skrattade oss genom de båda "skräckfilmerna". 

Det bjöds på gott hela tiden, jag höll mig till bär och frukter eftersom jag är ganska säker på att Nora försökte göda oss alla bara för att äta upp oss. ;) 

Var vaken halva natten och pratade om strunt, for hem relativt tidigt, pluggade historia och tog igen förlorad sömn. 

 

Efter ännu ett lång inlägg får ni nu titta på några fin, fina bilder. 

emma:

Hej! Jag har en veckans blogg tävling på min blogg just nu, kika gärna in och skriv en kommentar för en chans för en fet länkning! Ha en bra dag, kram! :))

Nora:

Det var awesome(förutom filmerna dock,lol). Du genomskådade min plan emelie! :o ;) Men vem vet,dom där frukterna du åt kanske var godis(omg)? ;-) Dom där bilderna är så fina :D Tur att kameran iallafall hade lite batteri.;-)

Svar: Filmerna var awesome dom med, lol!
Slår vad om att du karamelliserat bären.. suck på dig.

Jag tyckte att alla bilder var väldigt vackra, du har fått mina mejl va? ^^
Emelie Hedqvist

Liinn ♥:

Sv; Ja visst är den fin? :D Fick den av en kompis <3

Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†:

sv: eller hur!! :)

Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Ja, ellerhur :)

Felicia:

Sv: hihi ja :)

Linnéa:

Ja, visst är låten bra? <3

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment

Filippa :

Fina bilder!
sv: Så himla bra! Jo det förstår jag ju, gör ju jag också! Kram på dig fina du!

Svar: Tackar :D Kram!
Emelie Hedqvist

Filippa :

sv: Tack så hemskt mycket! Detsamma underbara du! Kram på dig!

LAMBOZ:

Super fin blogg, grattis!

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

ida|foto:

så mysiga bilder :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Mikxki:

Härliga bilder :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: