Rooftop

6/4 2013 - datumet som Ulrik Munther släppte albumet 'Rooftop'. 

För 1 månad sen klickade jag på beställ knappen och har varit taggad ända sedan dess. 

I några timmar nu har skivan spelats på repeat. Dock bara tyst i bakgrunden efter som jag varit duktig och pluggat. :) 

Nu ska jag lyssna igenom låtarna lite mer, dricka upp mitt te och sen blir det en tidig kväll. 

Åh, kärlek♥♥♥

Amanda:

Kul att lyssna för första gången!

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

CAISA KÄLLGREN:

sv: tack! :D

felicia:

Sv: ja det va mums haha :D

Celine:

- Haha ååh jag längtar något otroligt! :D

Jessica Fotar:

Sv; Tack så mycket :)

Siri:

åååh han är bra!!

Svar: Jaa, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

M I C H A E L A:

- Tack så mycket snälla du! :D

MADDISENJ:

Ha en grym fredag

Svar: Tack desamma! :)
Emelie Hedqvist

Sanna ;D:

Åh måste ta och lyssna på den!:D

Svar: Åh, det tycker jag verkligen! :)
Emelie Hedqvist

marina:

sv. tack så mycket. :)

mathilda:

sv: ja jag med! älskade allt!

B R O W N S U G A R:

Sv: Ja tbs är verkligen underbart!

Sofia:

Lottar ut en valfri bikini från To Die for på min blogg så var gärna med och tävla :D
Kramis

http://fames.se/byfia/

emma ~ sjufoto! ッ:

sv: tack så mkt! kram

Lifeaslina.webblogg.se:

Hej nu har jag börjat blogga som vanligt igen efter två roliga läger så gå gjärna in och ta en titt!
Kram Lifeaslina.webblogg.se

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Jessan :):

sv: Ja! Shopping äger! :)

btw, hur har dagen varit? ;)
gör du bloglovin byten?:)

Svar: Min dag har varit väldigt bra :) Hur har din dag varit?
Tyvärr brukar jag inte göra det eftersom jag knappt använder bloglovin.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: