Potter mys

Lördag, lördag. Eller som jag kallat denna dag - pluggdag. 

Historia, lite idrott och lite spanska har jag försökt proppa in i hjärnan idag. Gått lite si så där skulle jag säga. Motivationen har kanske inte varit på topp. 

Ny dag imorgon

 

Nu tycker jag att det är dags för lite film-mys. Harry Potter filmerna är framplockade och jag är redo att krypa ner i sängen för att glo på Potter hela kvällen. 

Hoppas att mina söta bloggläsare har det bra♥

Snälla älska min ego pictures från min webkamera. Så snygga är dom ju. ;)

Jenny:

Jättefin blogg :)

Svar: Tack söta du :)
Emelie Hedqvist

bella:

Det är det också. Tack så mycket, detsamma :)
kram

Isabella:

Svar: Tack så jätte mycket ♥

I D A ♥☺:

Sv: Tusen tack! :D
ja verkligen surt nu när det ska vara vår hehe ;)

Sara - Hold on be strong :

Mys!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

anna:

ååh tack så mycket fina du! ;)

Solin:

Sv: Ja precis! :D

Ella:

sv: tack :)

H A N N A ❤:

sv: Ja, haha okej! (:
Allt bra med dig då?

Svar: Allt är bara bra med mig :)
Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

Clara Ringqvist:

Kul att du gillar dem! Lite svåra att gå in bara då de är så hårda!

Linn:

- tack du med <3

Bea:

Sv: Tack så jättemycket! Din blogg verkar hur mysig som helst! :)

Kram!

Svar: Tack så mycket :)
Kram!
Emelie Hedqvist

Alice - foto & vardag ♥ :

SV: åh tack så mycket!
Kul att du ville titta in på min blogg! Fin blogg du har och jag önskar dig en bra söndag.
Kram

Svar: Tack, desamma :)
Kram!
Emelie Hedqvist

Olivia Gonzalez :

sv: precis haha :D

Alice:

Underbar blogg, inte varje dag man hittar ett hp-fan! Själv är jag slytherinare :D

Svar: Tack du! Alltid lika kul att hitta andra HP-fans. Ravenclaw här ;D
Emelie Hedqvist

Dragana:

Alla "Harry Potter"-filmerna är jätte bra förutom den sista!

Svar: Personligen tycker jag att alla filmer är väldigt fina :)
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Nu är VECKANS BLOGG AVGJORD!
Gå in och kolla om du vann och glöm absolut inte att anmäla dig till den nya omgången!

My:

Nu är helgens blogg avslutad, gå in o kolla om det var du/ni som vann!
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/de-som-vann-helgens-blogg-ar.html#comment

alice:

tack :D

B R O W N S U G A R:

Mysigt =D

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Julia Wisniewska:

allt bra idag?:D
kram.

Svar: Allt är bara bra, själv då?
Kram! :)
Emelie Hedqvist

amanda:

Nu är veckans blogg avslutad! Gå in och kolla om du vann, om inte så får du en ny chans :)

Lotta:

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) Hur har du haft det i helgen då?? =) Kram!

Svar: Min helg har varit väldigt bra. Plugg och mys ^^
Hur har du haft det i helgen? Kram!
Emelie Hedqvist

♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

Nu har jag utsett 6 st vinnare i Dagens blogg! Kika in och se om det vart du! :) Det kommer en ny chans att vinna en länk senare.

Peppbloggen:

Sv: ja jo dem var ju grymma! Men tycker ändå rätt låt vann! :D

Natalie Salazar:

hoppas att du får en mysig söndag själv har jag faktiskt aldrig sett på potter ;P

Svar: Tack desamma :) Jaså, inte läst böckerna heller?
Emelie Hedqvist

isabella:

Fin bid! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: