Påsklov

Som jag skrivit förut så har jag varit i stugan sedan i torsdags. Där blev det påskfirande, häng i solen, filmtittande, promenader på isen, grillat och allmänt mys. 
Kan nu glatt stoppa undan täckbyxorna och behöver inte se dom på ett långt tag, hoppas jag. 

Här kommer ett urval av bilder från de första dagarna av påsklovet: 
Bw9oOM
Amanda:

Sv: Åh, tack så mycket! Din blogg är också fin! :D
Inte? Då tycker jag du ska göra det någon gång. Supergott! Hehe :)

Härliga bilder förresten! Haft ett kul påsklov? :D

Svar: Tack du :) Hittills har påsklovet varit väldigt bra, hoppas de fortsätter så.
Emelie Hedqvist

Isabelle:

sv: haha ja det var det ^^

Alice - bilderbyalice:

sv: tack sötis!
allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Isabella Werecki Lycknert:

Svar: Ja visst är den?! Den är verkligen inte som alla andra låtar! Skit grym låt! ♥

Sanna:

Härliga & fina bilder :)
SVAR:
Tack så mkt :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

Tack så hemskt mycket :) Allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Marie:

Ser ut som om du haft ett mysigt påsklov!
Fina bilder också. ^-^

Svar: Väldigt mysigt ^^ Tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Evah - En av Karlstads största bloggar:

Härligt med påsklov. :)

Svar: Ja, verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Malin Börjesson:

sv: ååh tack så jätte mycket, jag blir så glad! :)
kram!

mlie:

vilka härliga bilder :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: