Lycka

Lyckan som uppstår när mamma kommer hem med en breaking dawn del 2 DVD! Obeskrivligt. 

Idag kom alltså den sista twilight filmen ut på blu ray och dvd, och jag har mitt exemplar som bara väntar på att få spelas upp. 

 

Lyckan som uppstår när Anton Ewald går vidare i melodifestivalen. ♥ 

Jag är väldigt nöjd med dagens melfest resultat. Robin och Anton, helt rätt! 

 

Lyckan som nu uppstår när jag gjort te, hämtat frukt + bär och är klar för att glo på twilight. 

Hoppas att mina söta läsare har det bra denna lördags kväll! 

Så fin

CECILIA:

sv: ja, visst är de härliga bilder! :)

Filippa :

Åh så roligt! Älskar twilight, så himla bra! Kram på dig fina du!

Svar: Twilight är riktigt bra :)
Kram!
Emelie Hedqvist

Linda:

Twilight filmerna är så jäkla bra fast den första filmen är inte lika bra som dom andra

Svar: Jag håller helt med :)
Emelie Hedqvist

Mathilda ♥:

Åh kom den ut igår, jag måste köpa den!!
Fin blogg du har! ♥

Svar: Yes, helt underbart att den äntligen kommit ut :)
Tack desamma ♥
Emelie Hedqvist

mergimtare ♛:

Supersööt blogg! ♥ Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Tack söta du♥
Tyvärr gör jag inte bloglovinbyten då jag knappt använde den funktionen, sorry.
Emelie Hedqvist

Michelle:

Du har riktigt fin blogg!<3

Svar: Aw, tack! :) ♥
Emelie Hedqvist

Josefin:

Nu är äntligen Veckans blogg utvald. Kika in och se ifall det blev just du som vann! Om inte, anmäl dig direkt på nytt :)
KRAM

Nathalie Tegelstam:

Sv; Gärna i min med :)

Lotta:

Sv: Tack :) Och jaa, det är toppen med mig idag! Hur är det själv?? =) kram!

Svar: De är bara bra med mig :)
Kram!
Emelie Hedqvist

Tahani - Fotoblogg:

sv: Tack! :) Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :D
Kram!
Emelie Hedqvist

Y A S M I N E:

Har du sett filmen tidigare? :)

RE: Tack så mycket!

Svar: Jodå, jag var på premiären på bio :)
Har du sett filmen?
Emelie Hedqvist

Anonym:

sv: Yes :)

Jag tycker det va rätt personer som gick till final.

Kajsa:


Nu är VECKANS BLOGG AVGJORD!
Gå in och kolla om du vann och glöm absolut inte att anmäla dig till den nya omgången!

Emilia:

Breaking Dawn del 2 är riktigt bra!
Snygga naglar du hade, har du målat dem själv? :)

Svar: Visst är den bra! :)
Tackar. Jodå, dom har jag målat själv.
Emelie Hedqvist

Filippa:

sv: Ja ellerhur! Kram på dig!

Kommentera inlägget här: