I ♥ 1D

Som den directioner jag är nu för tiden så kunde jag inte motstå att köpa mig ett litet 1D plagg från marknaden som är i Luleå just nu. 

Ett väldigt simpelt men gulligt linne fick det bli. 

Jag är väldigt nöjd med mitt inköp och längtar efter att ha på mig den lite för mycket. :D 

Happy tjej här! 

H A N N A ❤:

Sv: Roligt att du är med! ;)

Carolina Thoor:

Ja, den fimen är både härlig, bra och mysig :D

Evah - En av Karlstads största bloggar:

Fint linne. :)

SVAR: Tack så mycket. :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

ELLEN SVENSSON - foto-mode-vardag -:

SV; tack så mycket! :)

Emelie:

Jaa, eller hur! Vissa faller man ju för mer än andra! Som de där med att åka utomlands med en kompis är ju mer för att jag ska det, annars hade de inte legat på min topplista liksom ;) Älskar den med skeletten - alla är lika mycket värda!!

Svar: Håller helt med (:
Emelie Hedqvist

angelica:

sv: det var det! :) ha en fin kommande vecka!

amanda:

Fin blogg!!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Isabella:

Svar: Visst är den videon bäst? Kan inte sluta skratta åt liam och hans skedar ;) ♥

Svar: Haha, samma här ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

gulligt :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

ELSA:

Svar: Kul att du tycker det!
Vad tycker du om Primeboots?

Svar: Aldrig sett eller provat dom förr, men dom verkar fina ^^
Emelie Hedqvist

Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!:

Ja visst är det :)

allt bra?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Olivia:

- Tack så mycket! :) Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

fin! :)

sv; tack! :D allt bra idag?
kram

Svar: Tack :D
Allt är bara bra med mig idag, själv då?

Kram!
Emelie Hedqvist

Ida:

Hej syster, väldigt fin tröja du köpt! ;)

Svar: I know, right?
Emelie Hedqvist

lovisa/polichinelle:

gulligt!

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: