Hello march

MARS! REDAN?! 

Kan aldrig fatta hur snabbt tiden går.. så overkligt att vi redan är inne i månad 3. 

Idag ska jag spendera dagen med Vendela, Emma och Nora. Det blir att fira födelsedagar. Sleepover hos Nora är tradition. Så inge mer bloggning för idag.  

 

Mars är den månaden som är fylld av födelsedagar. 

Idag säger jag grattis till min vän Hanna som fyller 17år. ♥

Några kändisar som vi måste säga grattis till är ju självfallet:

*Justin Bieber som fyller 19 år idag. Nån som missat det? Lol

*Ron Weasley fyller 33 år idag, grattis till min favorit Ronald♥ 

*Ke$ha fyller 26 år. 

*Jensen Ackles blir 34 år. 

*Daniella Monet fyller 24 år. 

Hello March. 264 dagar kvar till catching fire finns i svenska biografer. 

Elin:

Sv: Tack :) Allt bra idag?

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? :)
Emelie Hedqvist

△ ida.:

åh taggar satan till catching fire!! c:

Svar: Åh, ja eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Linnea - fotoblogg:

Åh, en sån almenacka vill jag ha :D

sv: Tack så mycket! :)

Svar: Den är väldigt awesome :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: