Gratitude

Ni vet troligen inte det här, för jag har aldrig skrivit det, men jag är ett stort fan av LBD - The Lizzie Bennet Diaries. Har följt det sedan juni 2012.

LBD är en morden tolkning av Jane Austen's bok Pride and Prejudice. Jag har inte läst boken, men filmen har jag självfallet sett. 

I LBD följer vi Lizzie Bennet's liv i vloggform. Man får träffa karaktärer så som Jane, Lydia, Bing, Darcy, George, Fitz, Gigi, Charlotte och Caroline.

 

Idag kom avsnitt 98 ut. Och lyckan var på topp. Helt klart mitt favoritavsnitt! Så underbart. 

 

Kolla på alla avsnitt här

 

Bildkälla

Ella:

sv: tack! ja visst var dom :)

Thea:

Fin blogg du har!
Vill du synas på min blogg? Gå in och kolla hur!
Kram :)

Eveliina:

Sv: Tack desamma! :D

Natalie:

Ja visst är de! :)

ViktoriaCaroline:

ja visst är den :) Allt bra idag?

Svar: Allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det där är inget jag sett. Har just blivit fast i Pretty Little Liars:P

Svar: Tycker att det är en riktigt bra webserie^^
Åh, PLL<3
Emelie Hedqvist

Cajsa:

hejsan sötnos! :D kommentarer har ju inte riktigt kommit fram de senaste två dagarna och sist jag svarade dig skrev jag: "åh, tusen tack finaste du! :D"

(sparade alla mina kommentarer i fall att när jag såg att det inte funkade att riktigt skriva..)

marina:

sv. Tack. :)

liborius:

åh har aldrig sett:)

Svar: Riktigt bra faktiskt ^^
Emelie Hedqvist

Jennifer :

sv: Tack!
är allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra. Själv då? ^^
Emelie Hedqvist

Erika:

Aldrig hört talas om den där :)

Svar: Väldigt bra webserie :)
Emelie Hedqvist

bella:

TACK DETSAMMA ! :d

A L I C E L A R S D O T T E R ♥:

Var superduper gott!

Kommentera inlägget här: