Ett besök hos frisören

Idag har jag varit på ett välbehövligt besök hos frisören. 

Mitt hår var ganska hemskt innan idag. Risigt, enorm utväxt och inte speciellt fint. 

Men nu måste jag säga att jag är lite kär i mitt hår. ♥ 

 

Resultatet: 

↑ Före-bilderna är tagna på en dålig hårdag.. so, don't be mean. 

↑ Efter-bilderna gillar jag dock mer. :') 

 

Och ett stort grattis till min älskade Daniel Gillies (som snart återvänder till tvd)! Grattis på 37års-dagen Daniel aka Elijah ♥♥

ebba:

sv : tack så mycket :)

ELSA:

Svar: Ja visst är det, love it! :D

molz:

jääääklar vad snyggt :O

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

My - myheltenkelt.blogg.se:

Nu har helgens blogg startas, var gärna med!
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg.html#comment
Ber om ursäkt om du/ni inte gillar denna typ av kommentar.

Svar: Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Lilly:

Vad fint det blev!

Delta gärna i veckans blogg som pågår just precis nu! Reglerna är superenkla, så det vore dunderkul om du ville vara med! Kramis :)

Svar: Tackar! :D
Jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

ebba | foto:

Grymt fint det blev :D

kramis

Svar: Tack söta du :')
Kram!
Emelie Hedqvist

MY VESTLUND ' :

oj, riktigt snyggt!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Wow så snyggt det blev!! :-D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

Det blev SÅ snyggt! :D

sv: Åh håller med, nu vill jag vara rik!

Svar: Taaack! :D
Emelie Hedqvist

leavanny.blogg.se:

SV: tack så mycket :)

Nea ~ foto:

Sv: ja de var riktigt gott :D

Va fint de blev :) måste m färga mitt hår..

Svar: Tackar! Alltid lika skönt att få färga håret tycker jag ^^
Emelie Hedqvist

josse:

sv: Tack så mycket !

allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

Emmy:

Wow så fint hår du har! Den nya färgen är helt underbar måste jag säga :D

sv;
Jaaa så himla gott :D Den vi/min bror gjorde vart så himla söt haha! Men jättegod ändå :)

Svar: Åh, tack så mycket! :')
Emelie Hedqvist

Sara - Hold on be strong:

Snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D


http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/march/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment

Tilda:

Sv: Ja eller hur! :)
Va fint håret blev!

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Jessica Fotar:

Vad fint det blev :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

A L I C E L A R S D O T T E R ♥:

Åh tack så mycket!! Blir så glad av fina kommentarer! Kram

Emely:

Svar: Tack! :)

anna:

så fint det blev :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sicktwisted - Moa & Ellen:

Nu är vinnarna av Veckans favorit utsedda! Kika in hos oss och se ifall det var du som vann, om inte.. Anmäl dig igen! :D

Liza:

Åh vad fint hår du har :)

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Ruchira:

Åh så fin färg!!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Julia:

så snyggt det blev! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

elin gry :

OMG grymt snygg färg!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Clara Ringqvist:

Så fint det blev!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: