Color fading nails

Ni som följde min gamla blogg är möjligen medvetna om att jag + color fading + naglar = not so good

Men skam den som ger sig, som man nu säger. 

Jag gav denna teknik ytterligare att försök igår, valde 4 färger som jag tyckte var fina och bara körde på! 

Resultatet: 

Ljusblått, mörkblått, lila och rosa är de färger som jag använde. :) 

Sanna:

Otroligt snygga!! När kommer nagel videon då? :)

Svar: Tack så mycket :) Haha, jadu. Nån gång i framtiden.
Emelie Hedqvist

Caroline Nilsson:

Sv: Tack :)

Emmaholm.se:

Himla coola!

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

Agnes:

Nu är veckans blogg avslutad, kika in och se om det blev du! Om inte, anmäl dig gärna igen!! Kram!<3

Sara - Hold on be strong :

Snygga naglar!
Sv: jaa visst är the script bra! :)
Kram

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Lina:

Oj, va coolt! Hur har du gjort dedär? :D

Svar: Tackar :) Finns många olika sätt att göra, det lättaste: http://www.youtube.com/watch?v=GXoV5YXv64Y
Jag brukar göra så att jag tar färgerna var för sig, istället för att ta alla på en gång. Tycker att det är lättare :)
Emelie Hedqvist

linah brown:

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Annika:

Grymt snygga naglar :D

Svar: Tackar! ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: