Catching fire portraits

Som hunger games fan har du under veckan kunnat se bilder på 11 olika karaktärer från catching fire. 

Det finns så många spekulationer och frågor kring dessa bilder att det inte är sant. 

Varför håller vissa i en vit ros? Är det där en officiell klädsel? Ska Johanna verkligen se ut sådär? ÄR DET DÄR KATNISS BRUDKLÄNNING(svar nej)?! Varför får alla förutom Gale vara stylade? Varför just dessa 11 personer? Och så vidare.

Om 257 dagar har vi alla svar.

Ta er nu en titt på alla bilder:  


Bilderna är länkade. 

Kommer det som en stor chock att jag finner bilden på Peeta och bilder på Finnick vara de finaste. 

 

257 dagar kvar till catching fire kommer till Sverige. Ja, vi är före USA ;) 

Ida ♥♥:

The Hunger Games♥

Sv: hihi ja den är bra den!:D♥

Svar: Eller hur♥
Emelie Hedqvist

m:

åååååh, vill se nuuuu!

sv: tack finis!

Svar: Åh, jag med! Längtar så mycket! :)
Emelie Hedqvist

Hanna Davidsson:

Härlig blogg! Allt bra? :)

Svar: Tack söta du! Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

W I L M A S T E N L U N D - [Fotoblogg] :

catching fire..åååhhh vad jag längtar!! ♥
Svar: Jaa visst är han sööt! :)

Svar: Åååh, jag längtar också ♥
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Sv; hihi ja och tack :)

Linnéa:

Ja, visst var dom fina <3

Såg faktiskt Hunger games igår :)

Svar: Åh, va awesome! :)
Emelie Hedqvist

H A N N A ♥:

sv: Tack så mycket!

Ska du se Mello ikväll då? ;)

Svar: Självfallet blir det mello ikväll. Ska du se?
Emelie Hedqvist

molz:

sv: ja visst är de fint! :D

❤ W I L M A S A B I N A ❤:

Sv; Tusen tack!
Åh, filmen är skitbra :)

Svar: Åh, det håller jag med om :)
Emelie Hedqvist

vendelaisabelle:

sv -Tack så mycket! Detsamma:)

Annika:

SV: tack så mycket :)

Frida:

Vart har du varit utanför ett Hard Rock då? :)

Svar: Det i universal city :)
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- tack snälla! :D

Carro:

Tack :)

Sofia:

tack :D

alice:

tack!

Melissa:

sv; Tack så mycket! :D

Sara Ekman:

längtar :)

Svar: Jag med! :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jättefina :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

thea:

Som jag längtar efter den filmen! Har ganska nyligen läst ut alla tre böcker så nu är jag pepp på filmerna!

Sv: Verkligen! :) Spännande att se eurovision när det är dags.

Svar: Åh, jag längtar också! Låter bra :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: