Before I die - people I want to meet edition

250973_484662244881737_1705786422_n_large

Alla bilder är länkade. 

 

Jag tror att inlägget hade kunnat fortsätta i en evighet. Finns det nån kändis där ute som jag inte vill träffa, det är frågan de. 

♫♪ sandra T:

åh finns så många man skulle vilja träffa!

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

liborius:

åh ja det finns hur många som helst man hade velat träffa:)

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

åh vad kul!

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh jag hade velat göra allt med 1D, träffa Ed Sheeran & göra en video med Finn & Jack! Haha dom är så söta :P

Svar: Åh, eller hur :D
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

Åh det hade ju varit hur ballt som helst att träffa Lady Gaga!

Svar: Jaa, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Fin blogg! Kolla gärna in min:)

Svar: Tack :) Jag ska kika in på din blogg.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: