Adventure time nails

Mitt favoritprogram, som är tecknat, är helt klart adventure time. Tycker att det är underbart. 

I somras gjorde jag en enkel variant på adventure time naglar, inspirerad av cutepolish. 

Nu kände jag att jag ville gör något mer ordentligt. 5 av mina favoritkaraktärers ansikten. 

Resultatet: 

Tummen: Ice-king

Pekfingret: Jake 

Långfingret: Finn 

Ringfingret: Princess bubblegum 

Lillfingret: Lumpy space princess

Ronja Jansson:

Svar; ja de va verkligen hur kul som helst! :D

ragdis :

jättesnyggt :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Hihi, ja forever21 = kärlek :)

Julia:

haha vad gulligt!:)

sv: tack =)

Svar: Hehe, tackar (:
Emelie Hedqvist

Sofia :

Tack så mycket :-D fina naglar

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

felicia:

Sv: okej kul :D lycka till!

Carro - en emo/scene bloggerska:

Sjukt awesome! :D Kramisar Carro

Svar: Tack så mycket. Kram!
Emelie Hedqvist

Natalie:

Ja han är helt underbar :)

Häftiga naglar!

Svar: Taack :)
Emelie Hedqvist

natalie:

å vilka snygga naglar!!:)

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

julia:

Så himla coola!!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Emma:

Jätte snygga!!!
Kan du inte göra en video på dina naglar? :) Kram!

Svar: Tack så mycket :)

Jag har funderat på det, kanske kommer upp nå sånt i framtiden.

Kram!
Emelie Hedqvist

Sofie:

Men gud vad söta =)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

lina :

Sv: tack så mycket och håller med, ursöt!

Snyggt gjort med naglarna :-)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Fanny - Mina val, mina problem.:

Hihi så söta!

Svar: Taaack ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: