A day outside

Idag var det friluftsdag som gällde. Eftersom att jag inte åker slalom och hatar längdskidor var det promenad på isen som gällde. 

Promenaden som kändes som om den aldrig skulle ta slut spenderade jag med Jenny. 

Efter en lång dag i solen hade en tupplur inte varit helt fel, men istället hängde jag med Vendela ett tag. 

 

Efter att ha fått en överdos D-vitamin tycker jag nu att jag förtjänar en tidig kväll och en lång natts sömn.

Hoppas att mina söta läsare har det bra.

En leende Emelie på isen - sällsynt

felicia:

Sv: verkligen :D

Toppen med mig själv? :D

Svar: Jodå, allt är bara bra med mig med :D
Emelie Hedqvist

Sofie:

Det var verkligen jätte mysigt :)

Inga-Linn:

Sv: Ja, det är dom verkligen!:)<3

essla:

Sv: haha ja ;) tack så mycket :D detsamma ♥

Rob:

Var det inte kallt för dig att stå där ute i så lite kläder? Eller va de kanske till för fotograferingen? :)

Svar: Det var en väldigt varm vinterdag, men det var bara för att kortet skulle se bättre ut som jag inte hade jackan. ^^
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

- Åh, tack så jättemycket:)

Emelie Jägerbert:

Tack :) vad ska du göra idag då? :)

Svar: Idag var det skola, besök hos frisör och plugg som gällde ^^

Vad har du gjort idag?
Emelie Hedqvist

Malin:

sv; Ja, jag tyckte också att det var snyggt! :)Vilken var din favorit? :)

Svar: Svårt val, men det måste nog vara "rocker" ^^
Emelie Hedqvist

Becca:

Gillar du kändisar som t.ex 1D, Justin B, Victoria J, Selena G, Taylor S m.m så borde du gå in på min o min bästis kändisblogg! Där uppdaterar vi om kändisarna i bild, text o video! Lämna gärna en kommentar då skulle vi bli superduper glada!
xoxo Becca

Svar: Ska verkligen kika in :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: