03.03.13

Jag kan inte fatta att lovet är slut.

Imorgon kommer jag vakna till det hemskaste ljudet jag vet - väckarklockan. Usch. 

En vecka till, bara en vecka till med lov hade varit underbart. 

 

Idag har jag fått lämna in min mobil på lagning, för en gångs skull fick jag en relativt bra lånetelefon. 

Mycket mer har jag inte gjort, lol. Pluggat lite, städat lite och haft det allmänt tråkigt. 

Nu blir det söndagsmys med nagelmålning, ansiktsmask och film :D 

Hoppas att mina söta läsare har det bra♥

noreen:

Men vi längtar ju till imorgon emelie. ;)

Svar: Just, hade glömt det :)
Emelie Hedqvist

Agnes Åberg:

Hejsan, nu är min tävling avgjord på bloggen. Kanske var det du som vann?

http://agnessan.blogg.se/2013/march/ar-du-sjukt-grym.html#comment

Malva Nyström:

- eller hur? :D
allt bra?

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

segt att lovet är slut :/

Svar: Verkligen. :l
Emelie Hedqvist

Sarah:

Lovet går alltid så himla fort :/

Svar: Ja, eller hur :l
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: