Who Are You, Really?

I 9 veckor framöver kommer vi att få njuta av True Blood och oj vad glad jag är över det. 
Den här säsongen hade en riktigt bra början om jag får säga det själv, serien har dock en tendens att bli lite mystiskt i mitten. Men jag har nog saknat denna serie mer än vad jag vill medge, haha. 
Hoppas på en fortsatt bra säsong! (:
Alla bilder är länkade. 
Jennifer :

sv: Tack :D
Ha en fortsatt bra dag!
kramis ♥

Jessica:

Jag har hört att den serien ska vara bra. :)

Svar: Riktigt bra enligt mig! :)
Emelie Hedqvist

Qui Ngo:

RE: tack! :D

Linda [fotoblogg]:

Sv: tack så mycket :D
Förresten, skulle du kunna vara jätte gullig? Rösta då på mig i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment är nummer 13 och man röstar i "röstrutan" längst ner i inlägget. Gör du detta och skriver en kommentar i mitt senaste inlägg så får du en länk då tävlingen är slut! Skulle betyda mycket för mig, kram! :)

Kommentera inlägget här: