The great Gatsby

Åh, min älskade Leo, han är ju bara för fin. 
Som jag skrev igår så gick jag och Nora på bio. Vi såg 'den store Gatsby' och jag gillart. Boken har jag inte hunnit läsa klart än, men jag tyckte ändå att filmen levde upp till boken ganska bra. Filmen får ett plus i kanten eftersom jag är lite kär i Leonardo och Tobey. 
"A Midwestern war veteran finds himself drawn to the past and lifestyle of his millionaire neighbor." - IMDb 
 
Bildkälla
E L I N:

åh tack, allt bra?
kram <3

Svar: Allt är bara bra, själv då? Kram
Emelie Hedqvist

Maria:

Tack!! Var tvungen att köpa den pga att vi skulle dansa i dem på en dans uppvisning!! Hade inte köpt den annars!!cx

Alice:

sv: tack sötis!
allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Amanda:

Han är så sjukt snygg!! galet

Svar: Ja, men eller hur! (:
Emelie Hedqvist

Emelie:

Nu är vinnaren av veckans blogg dragen + ny omgång uppe :)

Angelica :

h'ärlig blogg!!

Svar: Aw, tack (:
Emelie Hedqvist

amanda:

den där är grym!

Svar: Eller hur! (:
Emelie Hedqvist

Ida:

Måste se den alltså!

Svar: Helt klart, den är riktigt bra! (:
Emelie Hedqvist

Liborius:

åh vill se den!:D

Svar: Riktigt bra film! :D
Emelie Hedqvist

frida:

ååh vill också se den, den verkar vara så himla bra! :)

Svar: Verkligen superbra! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: