Sunrise nails (the lion king)

Min senaste nageldesign är inspirerad av Disney's lejon kungen. Även nästan totalt kopierad från Disneystyle.
Det är soluppgången från öppnings-scenen, men några extra träd. Resultatet:  
Kanske är lite svårt att faktiskt se att det är en soluppgång, men sätter man naglarna bredvid varandra bildar dom en halvcirkel - solen alltså. 
Sara Ekman:

Åh superfina .)

Svar: Åh, tack du! :)
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: ja helt underbart är det :)
besök gärna min systers blogg, hon ger massa nageltips! www.naildesignbyhanna.blogg.se

Svar: Tack för tipset, ska kika in (:
Emelie Hedqvist

Malin:

åh, vad fina! :)

-ja, det var det verkligen :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Ellinor:

SV: hihi visst! ^^

Vad gör du för nåt kul då? =)

Riktigt snyggt btw! :D

Svar: Jag gör inte direkt något alls, chillar, haha. Själv? Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

Ida:

Galet fint!

Svar: Åh, tackar! (:
Emelie Hedqvist

moufieeh ♥:

åh vad fina! :)

sv; jaa det var det :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Tack så mycket!! :D

Sjukt snygga naglar :O

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

KMstyle:

jag skulle aldrig ha tålamod att måla något sånt på naglarna :) men fint var det!

Svar: Haha, jag antar att jag har turen att jag fick ett bra tålamod. Tack du (:
Emelie Hedqvist

Sanna Svedin:

Sv: Ja det var det verkligen!

Fina naglar!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Snyggt!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Annika:

Åhh, grymt snyggt :D

Svar: Åh, tack du! :D
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

Superfina verkligen! :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: