Stad av skuggor

Okej, idag har jag äntligen hämtat ut min bok. Den släpptes 4/6 och kom till akademibokhandeln den 11/6, så allt för sen är jag väl inte? 
Boken heter 'stad av skuggor', det är den första boken av 6(so far?), den första filmen kommer på bio om 65 dagar den 23 augusti. Den andra boken, 'stad av aska', kan vi läsa på svenska den 1/11 2013 och under 2014 kommer vi få se den som film. 
Jag har höga förväntningar på denna serie av böcker och filmer. Hoppas verkligen på det bästa! 
Superfin cover om jag får säga det själv. 
Linda [fotoblogg]:

Sv: tack, vad snäll du är! Din är också fin :)

Sara Ekman:

Den bokserien är superbra! :) Jag har läst ettan, tvåan och trean på engelska och håller på med fyran nu, City of Fallen Angels!:) Längtar till första filmen kommer på bio :)

Svar: Åh, jag har inte hunnit börja än men jag kan tänka mig hur bra den är! Jag längtar också till de :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: