Spontant header-byte

Idag fick jag för mig att det skulle vara kul att ha lite nya bilder i min header, så det är precis var jag gjorde. Bytte ut alla bilder mot nya. Dom flesta utav bilderna har jag inte lagt upp på bloggen tidigare för jag har aldrig funnit ett tillfälle, förutom nu då.  
Jag gillar båda dessa headers, hade svårt att bestämma mig om jag skulle byta eller inte. 
Före: 
Efter:
Vad tycker ni? :)
Johanna ♥:

Fint det blev :)

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Sofia :

sv:tack så mycket :-D

anna:

härliga bilder :)

Svar: Aw, tack (:
Emelie Hedqvist

tatoobitch:

Båda är jätte fina, men sommarbilden på dig i din förra header slår allt, den är super fin :)

Svar: PussPuss♥
Emelie Hedqvist

Sanna Svedin:

Sv: Ja hotellet var verkligen super mysigt!

N E L L I E:

sv: tack så mycket :D

Kommentera inlägget här: