SOMMARLOV!

Jag kan verkligen inte fatta det. Jag har officiellt sommarlov. SOMMARLOV. Första året på gymnasiet är avklarat, jag har överlevt ettan. Hell yeah! 
Planerna inför sommaren är få, de 3 första veckorna är det sommarjobb i alla fall - så mycket vet jag. 
Åh, så underbart. Jag är fylld av glädje. Älskade sommarlov, du kunde inte ha kommit snabbare. 
#CharmigBildFrånFörr #JagVetAttHashtagsÄrTöntiga
Nathalie Tegelstam:

- åh vad skönt :) Det är helt underbart!

Madeleine Jonsson:

Härligt med lov :D

Svar: Ja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

anna:

åh tackar :D

härligt me sommarlov men ta vara på gymnasietiden för den går grymt fort :P

Svar: Riktigt härligt! Ska se till att komma ihåg det ^^
Emelie Hedqvist

Johanna ♥:

Åh så skönt med sommarlov! :D

Svar: Åh, verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Sophie:

Åh så skönt! Själv får jag det om en vecka, typ sist av alla haha :/

Svar: Verkligen skönt! Åh, jobbigt att få de senare ^^
Emelie Hedqvist

Elina:

underbart!

Svar: Ja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Irini Vanessa Argiri:

så skönt med lov! vart ska du sommarjobba? :)

- kika gärna in i min blogg & var med i veckans blogg!

Svar: Riktigt skönt! Jag sommarjobbar på dagis ^^
Emelie Hedqvist

Johanna ♥:

sv: HIhi tack :D

emma:

Härligt med sommarlov!

Vet du hur man löser mitt "bloggproblem"? Dem finns i mitt senaste inlägg! Supertacksam för svar!

Svar: Riktigt härligt! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Underbart med sommarlov!
Sv; Nu är vinnaren av veckans blogg uppe, kolla om just du vann :)

Svar: Verkligen underbart (:
Emelie Hedqvist

isabellaa:

Åh vvd härligt med sommarlov, mitt börjar på onsdag så har heller inte långt kvar!

- Allt bra? kram! :D

Svar: Så skönt! Åh, idag alltså - så kul :D
Emelie Hedqvist

Pretty Little Liars Fanblogg:

Svar: Jag med! Lite tråkigt att dom bara försvann :(

Sanne-Madeleine Håkansson:

Skönt med sommarlov :) fin blogg :D kram

Svar: Superskönt :) Tack du, kram
Emelie Hedqvist

Madeleine Jonsson:

Tack så mycket tjejen :) Härligt med sommarlov. vad ska du göra på lovet?

Svar: Superhärligt! Ska se till att njuta riktigt mycket, haha, har inga planer än ^^ Du då?
Emelie Hedqvist

Linnea - fotografering -:

Åh vilken härlig bild :D

kram,

Svar: Tack du! Kram
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Jag har inte lov men har 3v semester från jobbet och då ska jag bland annat hänga i sommarhuset i Sthlms skärgård :)

Svar: Åh, låter riktigt härligt! Hoppas du får en bra semester :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: