Sommarlov - på riktigt

Åh, så underbart! Sista dagen på sommarjobbet och nu har jag sommarlov på riktigt. WOHO! Inge mer att stiga upp 06.30, riktigt härligt alltså. Har jobbat in några timmar under veckan, så idag kunde jag sluta 12, för skönt. Dock lite tråkigt att lämna alla barn, dom har varit för söta. 
Juste, måste ju passa på att säga att jag fick 2 charmiga presenter(bilden) från dom jag jobbat med, så gulligt. 
Jag börjar min ledighet med att fara ut till stugan med mormor och Kjell, imorgon blir det Piteå och på söndag är jag hemma igen. Hoppas att alla mina söta läsare har det bra
Amanda Andersson:

sv: Det var väldigt gott :)
Ha en fortsatt bra kväll, kram!

ViktoriaCaroline:

Ja verkligen, den är super mysig :)

Milina:

Åh vad härligt! :)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Härligt!

Svar: Indeed! ^^
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Sådan där choklad är sååååå god!

Svar: Visst är den! :)
Emelie Hedqvist

Ellinor:

SV: tack! ^^

Kommentera inlägget här: