Shopping

Tänkte bara ta och visa mina senaste inköp, följer ni min blogg så vet ni att jag älskar rea och sommar-rean är en av dom bästa. Väntar fortfarande på ett paket från cdon med en underbar film och en ännu mer underbar ep(gissa vilken, hehe)
Min senaste shopping: 
Svart tröja från Cubus för 149kr, röd tröja från BikBok för 75kr. (Piteå)
Linne från H&M för 75kr. (Luleå)
benedit ♥:

snyggt!

sv; hihi tack, jaa de gillar jag! :)
kram

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

matilda:

linnet va över soft ju :)
grym blogg!

Svar: Verkligen! ^^ Tack du.
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Fina :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

lydiamolins.blogg.se:

SV: Tack!

Den röda tröjan var ju ganska lik min gråa! :)

Svar: Jag ror att dom är likadana, bara olika färger, hehe ^^
Emelie Hedqvist

esther:

Åh depp ♥ Så snyggt !

Svar: Eller huuur ^^
Emelie Hedqvist

mina:

snyggt!

sv: tack finis! :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

anna:

snygga plagg :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

-A:

Fin shopping Emelie.

Svar: Taaack (:
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tackar ;D
Emelie Hedqvist

Fatma:

fint :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: