Safe Haven

Som ni troligen vet är jag ett ganska stort Nicholas Sparks fan. Hans böcker är riktigt bra och filmerna likaså. 
När jag såg att safe haven skulle bli film, och inte sändas på bio i Sverige blev jag aningen sur - det betydde längre väntan för mig. 
Nu orkar jag inte vänta mer. Ikväll ska jag se filmen. (':
 
"A young woman with a mysterious past lands in Southport, North Carolina where her bond with a widower forces her to confront the dark secret that haunts her." - IMDb
 
Elina:

den verkar jätte bra, ska se den imorgon! :D

Svar: Riktigt bra! Har du hunnit se den än? ^^
Emelie Hedqvist

Pretty Little Liars Fanblogg:

SVar: Jag är också taggad!! Ska bli gött att få svar på sina frågor ;)

Emelie:

Sv; tack de var superhärligt :)

ida|foto:

den var så himla fin och bra :)

Svar: Åh, visst är den :D
Emelie Hedqvist

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma:

Tack så jätte mycket snälla! :)

lydiamolins.blogg.se:

SV: Tack!

Allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Det var riktigt gott. :)

Celine:

- Men visst är dom? Haha :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

sv: tack Emelie:)

Madelene:

Så himla bra film !! :)

Svar: Jaa, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Riktigt bra film! :D Totalt glömt att skriva om den. Tack!

Svar: Åh, visst är den bra! Haha, då ser jag fram emot att läsa om det på din blogg senare då? :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: