Our moment

Gissa vad som står på min önskelista? 1D parfymen 'our moment' såklart. 
Jag har ingen aning om när den släpps, jag vet bara att jag måste ha den, haha. 
Dana :

Den är såååå fin! Hoppas den luktar gott haha

Svar: Åh, hoppas jag med, haha ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

ska bli spännande att lukta på den :)

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

sv: Tack så mycket :)

Madelene:

Vill med ha den :p Så himla snygg parfym flaska ! :D

Svar: Håller helt med (:
Emelie Hedqvist

Josephine:

Svar: känner samma <3

♦ Madeleine - I always do it my way!:

Flaskan är ju riktigt fin! :D

Sv; Javisst är dom! :)

Svar: Visst är den! :D
Emelie Hedqvist

A G N E S:

den släpps i september tror jag! Måste verkligen ha bodylotionen och showergelen också haha..
även om jag inte luktat på den så vet jag hur underbart gott den kommer lukta! haha <3 veckans blogg är nu avslutad, kika in och se om just du vann, anmäl dig gärna igen, massa kramar! <3

Svar: Åååh, som jag längtar! :D Och yäy
Emelie Hedqvist

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛:

sv: håller med, vad gör du?

~ åhgud, vill också ha parfymen!!
kram ♥

Svar: Jag gör inget speciellt, vad gör du då? Men eller hur! kram (:
Emelie Hedqvist

linda:

Åh har 1D gjort en parfym också? :O måste köpa den då!
Jättefin blogg har du och hoppas att du mår bra, kramisar!

Svar: Hörde att den skulle komma ut i september - för lång väntan.. men den ska helt klart bli min ^^ Och desamma!
Emelie Hedqvist

Alice:

sv: jaa
allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Andrea:

hejsan skulle du vilja göra länkbyte? :)

Svar: Hej, åh, tyvärr brukar jag inte göra det. :/
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

fin flaska :)

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

SOFIA ღ:

sv: Tack så mycket :D
kram

ViktoriaCaroline:

Ja visst är den söt, jag gillar den super mycket :)

kaffehörnan:

Du var med i min Dagens stjärna, nu ligger dom uppe
Ta en titt kanske just DU blev idag.

Önskar en fin måndag

Elaine:

Sv: Tack!

Flaskan var riktigt snygg! :)

Svar: Visst är den :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Tack så jättemycket, jag gillar också den klänningen :) och roligt att dom också ska släppa en parfym nu, flaskan var ju jättefin :)

Svar: Ja, det håller jag med om (:
Emelie Hedqvist

Karolina - Foto & Sportgalen tjej:

Sv: Tack finis, vad gör du? :)

Svar: Jag gör inget speciellt, vad gör du själv? :)
Emelie Hedqvist

LINNEA:

sv; visst var den ! helt underbar :)

jasmin:

JAA <3 den vill jag också ha :) helst nu tack :) hihi

Svar: Haha, agreed!
Emelie Hedqvist

jennifer:

fina!:)

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: