Old dress

En av mina favorit-avslutningsklänningar är den jag hade i 6:an(för er som inte har koll så går jag första året på gymnasiet nu). Än idag tycker jag att den är hur söt som helst och tur nog så passar den fortfarande. 
Eftersom att vädret i Luleå fortfarande är hur underbart som helst så tog jag på mig den klänningen idag.
Dagens outfit:
Klänning från Gina Tricot, inhandlad 2008. 
Linn ♡:

snygg klänning :) Allt bra idag? ^^

xoxo!

Svar: Tack så mycket. Allt är bara bra, själv då? xo
Emelie Hedqvist

Felicia:

Den är ju superfin :D

Svar: Åh, tack (:
Emelie Hedqvist

~Johanna ♥~:

Super fin :D

Svar: Taaack (:
Emelie Hedqvist

Sofia:

klänningen var jättefin!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Anneli:

Jättesöt klänning!

Svar: Tacktack (:
Emelie Hedqvist

Sofia:

Snyggt :-D

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

jättesöt!
sv: jaa :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Jenny:

åh herregud vilken söt klänning! :D super fin verkligen :) vad läser du på gymnasiet ? :)

sv: hihi samma här :))

Svar: Aw, tack du! ♥ Jag går samhälls. :)
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Vilken söt klänning :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Fin klänning!
Sv; Vad roligt att du är med och tävlar :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

N E L L I E:

fin!
allt bra? :)

Svar: Tack! Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Åh vad fin klänning!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Elina:

vilken söt klänning!

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Sari:

Så himla söt klänning!

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: