House at the End of the Street

Jag vet inte hur länge jag sagt att jag bara måste se filmen 'House at the End of the Street' och det har aldrig blivit av. Förens nu då. Lördagsfilmen denna vecka blir inte lika gullig som vanlig, men min älskade Jennifer Lawrence är med, så det är okej. 
 
"A mother and daughter move to a new town and find themselves living next door to a house where a young girl murdered her parents. When the daughter befriends the surviving son, she learns the story is far from over." - IMDb
Bildkälla
maja (fotoblogg):

Sv: åh, tack så jätte mycket! :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Cajsa Lindahl:

tusen tack sötnos! :D

Elina:

tycker att Jennifer Lawrence är sjukt bra skådis!

Svar: Åh, det tycker jag med! :D
Emelie Hedqvist

Elin Eriksson Pauna:

sv; tack så mycket :D

♕ I S A B E L L A W L ♕ :

Svar: visst är hon :) Allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Åh va bra den filmen verkar bra!!

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Svar: Riktigt bra film :)
Emelie Hedqvist

M I C H A E L A:

- Tack så mycket :D

mathilda:

den lät jätte bra! :)

sv: tack så mycket! :)

Svar: Verkligen en bra film (:
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Var filmen bra? :)

Svar: Riktigt bra! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: