Finding nemo nails

Jag fortsätter att jobba på dagis, vilket betyder att jag fortsätter med gulligare varianter av nageldesigns. 
Denna vecka inspirerades jag av hitta nemo, mer specifikt - clownfisken. 
Resultatet:
 
Precis som med mina två andra nageldesigns som jag hunnit ha under min tid på dagis så har detta resulterat i massvis med teckningar då jag försökt återskapa lilla Nemo. Haha, synd att jag helt saknar talanger för att kunna rita något. 
Emma:

Åh, va coola!
SV: tack :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Emmy:

Åh vad fiiint, och sjukt gulligt ju :D

Svar: Tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

Q.:

cute!

Svar: Taack (:
Emelie Hedqvist

sandra :

Men vad coolt, vad duktig du är :).

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

anna:

coolt!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Dana:

Coolt!!

Svar: Tack! (:
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

svar: tack finis! xx

isabella:

åh vilka coola naglar!! :D

Svar: Åh, tack du! :D
Emelie Hedqvist

ida|foto:

så himla gulligt :)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: