Bee nails

"Dagis-design" nummer 4 blev små bin (som ser lite halvt creepy ut). Var inte helt säker på om alla mina små vänner skulle förstå vad som var på mina naglar denna gång, men de första jag fick höra idag var "Hej fröken, varför har du bin på naglarna?" så yääy. (:
Resultatet: 
Fun fact - Om ni gräver er bakåt i arkivet kommer ni finna en annan design med rubriken 'bee nails'.
Julia:

Jag tycker dom var riktigt söta! :)

Svar: Aw, tack :)
Emelie Hedqvist

Sharon:

Gud vad snyggt! Vilken talang du har, mina naglar skulle se helt galna ut ifall jag fösökte härma dig ;)
Sv: Jaa riktigt snyggt är det. Har testat det själv och det håller ett bra tag :P
Kram

Svar: Oj, tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Johanna ♥:

Åh så snygga :D

Svar: Åh, tack! (:
Emelie Hedqvist

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛:

sv: håller med, haha snygga naglar! (:
kram ♥

Svar: Tackar, kram♥
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

åh vad fint!

sv; hihi ja :D

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

coolt! :)

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Anonym:

Ny design på min blogg. Gå gärna in och kommentera vad du tycker! http://lindales.blogg.se/2013/june/ny-design.html#comment Kram!

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Tilde:

Coola naglar (y) :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: