'A' is for A-l-i-v-e

Mina favoritlögnare är äntligen tillbaka. Åh, som jag saknat dom. 
Första avsnittet i säsong 4 utlovade en hel del svar och nya frågor - jag blev inte besviken. Jag är dock fortfarande väldigt ledsen är hela Aria Ezra situationen. Dom har varit mitt favoritpar sedan avsnitt 1. 
Men jag känner redan nu hur awesome säsong 4 kommer att vara, är så taggad på att få se mer avsnitt! 
Bilderna är länkade.
Malin:

sv; åh tack!:)

marina:

sv. Tack. :)

Petra:

Så sjukt bra serie! Har du sett One Tree hill? Det är den bästa serie jag sett, så det är ett tips från mig! :)

Svar: Nä, jag har inte sett one tree hill, har hört hur bra den är så nån dag ska jag nog ta och se den (:
Emelie Hedqvist

ida|foto:

tack så himla mycket :) Blir såå glad!

Nathalie A.A. Yrvenstam:

tack fina du ! länget?

Svar: Allt är bra här, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Sarah Moberg:

sv: tack :D eller hur, grym serie. längtar till nästa avsnitt kommer ut :P

ebba:

sv : tack så mycket :)

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: de borde du :D

Malin Westergren:

sv: Tack så mycket! :D

-A:

Det är verkligen en bra serie det där, Emelie.

Svar: Haha, eller hur! (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: