Ulrik Munther - Requiem

Ååååh, inte nog med att jag nys såg den underbara nya Ulrik Munther musikvideon, men snart får jag även se one directions nya. This is a good day. 
Har du inte hunnit se Ulriks fina video än, take a look:
 
För söt människa det där. 
Linda [fotoblogg]:

Så bra!
Sv: Tack så mycket :)

Molly Bergström - MOOOLLYS.se:

Tack ;D visst är hon göllig!

Evelinn Bladström:

han är ju bra :D

Svar: Men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Elin Eriksson Pauna:

sv; Det var en toppen dag faktiskt! Vad gjorde du igår? :)

Svar: Igår hade jag en härlig spa-dag, riktigt mysigt :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

så bra!

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Mickis:

sv: Tack!

Allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Niice :)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Nämen! jag träffade Ulrik för typ 5 veckor sedan. :)

Svar: Åååh, avis! Det är typ ett helt år sedan jag träffade Ulrik, haha.
Emelie Hedqvist

Emmy:

Så fin låt, och jättefin video...

sv;
Taack så jättemycket! :D

Svar: Jag håller helt med! (:
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Ulrik är riktigt duktig han! :D

Svar: Åh, eller hur :')
Emelie Hedqvist

amanda:

den låten är bra!

Svar: Ja, visst är den! :)
Emelie Hedqvist

konsertfotograf:

Har alltid älskat den låten, och videon är så himla fin!!

Svar: Håller med dig, alltid älskar låten och videon gör den verkligen rättvisa (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: