Tribal nails

Vanligtvis gör jag något lite speciellt med naglarna till min födelsedag(igår alltså), men iår valde jag att helt enkelt göra en design med mitt favoritmönster till naglarna - tribal, eller aztek. 
Här är resultatet: 
Linn Strömberg:

Galet fina naglar :0 <3

Sv, ja visst är den? :D

Svar: Tack så mycket ♥
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja det tycker jag verkligen att du ska göra!!;)

bella:

Riktigt snyggt!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

△ ida.:

åh vad snyggt!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

H a n n a E r i k s s o n:

Så snyggt! Vad använder du för nagellack? :)

Svar: Tack! :D Olika, isadora, depend och china glaze. Men om du letar efter bra lack så ska man tydligen köpa Essie, har bara hört bra saker om dom lacken!
Emelie Hedqvist

Alicia:

Sv, hihi jodå! :D
Åh sjukt snygga! :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Milina:

Åh så snyggt!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Sv: Ja paramore är underbara :)
Va gillar du mer för musik?

Svar: Åh, allt för mycket hahah ^^
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

snygga :)

sv: Okej det låter ju bra :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

sara:

Snyggt!

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Snygga!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Anneli:

Snyggt!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

MOA ~ brunetten i homs:

Wow vilka snygga naglar du gör, är det dina naturliga naglar? :)

Svar: Åh, tack du! :) Jo, det är mina naturliga naglar.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: