The Hunger Games: Catching Fire theatrical trailer

OMG! Jag är så lycklig just nu! Den senaste catching fire trailern har äntligen kommit ut. Och som jag väntat på den. 
Innan ni tittar på den - den spoilar typ vad hela filmen kommer att handla om, och jag vet att vissa av er inte gillar det. 
Här är den, catching fires trailer:
Om klippet inge fungerar, klicka här
De senaste bilderna som släppts:
Alla bilder i inlägget är länkade.
 
123 dagar kvar till catching fire finns i de svenska biograferna! :D
Emelie:

Lite spännande att det kommer en film till! Mer romantik kanske haha ;)
sv: Ja! Åh vill verkligen iväg utomlands ett tag snart :)

Svar: Ja, hade ju sugit om dom bara gjort 1 film till 3 böcker, haha. Kan alltid hoppas på en massa romantik ^^
Emelie Hedqvist

Sofia:

sv; åh tack så mycket!

Elin:

Allt bra?

Svar: Jo tack, allt är bara bra. Själv då? (:
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: de är den :D haha

Louise:

SV: Tack så himla mycket! :D
Är det bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

sv: tack så mkt :D

mickis:

Fin blogg! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

SAGALARSSON | foto:

Åh är så taggad till den! Älskade första filmen. Såg trailern inatt + nya vampire diaries trailer. :)

sv; tack så mycket! ♥

Svar: Jag är också riktigt taggad! Åh jag såg den TVD trailern, längtar så!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Spännande - den måste man ju se <3

Svar: Ja eller hur! Can't wait.
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Då har jag så många dagar att se den första... Haha :D

Svar: Haha, precis - prefekt alltså ;D
Emelie Hedqvist

elli:

Svar: Hihihi! :D

Vilken fin blogg du har, o fina bilder i headern!

Svar: Nämen tack så mycket du! :D
Emelie Hedqvist

Michaela Magnusson:

Det går inte kolla på videoklippet! :o

- Taaack! :D

Svar: Märkte nyss att klippet blivit borttaget.. Prova den här länken: http://movies.yahoo.com/movie/the-hunger-games-catching-fire/ :)
Emelie Hedqvist

Melanie:

Boken var sjukt bra så det ska bli super spännande att se den!


Svar: Jaa, boken var verkligen riktigt bra, längtar så till filmen :)
Emelie Hedqvist

Evelinn Bladström:

FYY SÅ SPÄNNANDE XD Jag längtar tills filmen kommer ut :D

Svar: Eller huuur! Jag längtar som tusan :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Sv: Det var det också vill jag lova! :D

Anna:

Hej, jag har precis börjat blogga skulle vara så kul om du ville kolla in på den om komentera vad du tycker hittills! hoppas allt är bra med dig

Svar: Hej, jag ska kika in :D Och desamma, hoppas allt är bra med dig med!
Emelie Hedqvist

jossan:

sv:Jasså inte? Jag tyckte den var jättebra haha :D
Men man kan ju inte tycka om alla filmer. ;)

Svar: Hehe, precis! (:
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Läängtaaar

Svar: Åååh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tack så hemskt mycket! :)

J o j z y ♛:

SV: Eller hur! :D

Ellinor:

SV: tycker ja med! :D

Celine:

Åh gud vad jag längtar efter den!

Svar: Åh, jag meeed! :D
Emelie Hedqvist

B E A:

Åhhh, den verkar så himla bra!:D Vill se den nu:D Kramisar:)

Svar: Eller hur, kan knappt vänta! Kram (:
Emelie Hedqvist

hanna:

ååh längtar tills den kommer ut! vill se den nuuu haha :D

Svar: Jag längtar supermycket jag med! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: