Simple aztec nails

Vanligtvis laddar jag upp mina nageldesigns dagen efter jag gjort dom, men på sommarlovet är jag lite extra glömsk. Så inlägget som skulle varit uppe i måndags kommer nu istället, hehe. På sommarlovet får man även tillstånd att vara lite lat och göra enkla saker, så det blev aztek mönster denna gång. 
Resultatet: 
 
Felicia.:

Det där var bara hur snyggt som helst. Och din blogg är bara FÖR mysig. Och just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen för din blogg är världens mest perfekta och jag blev väldigt avundsjuk. / dreadhead.

Svar: Åh, du är ju bara för gullig♥ Tack!
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

så snyggt!

Svar: Åh, tack (:
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

sv: tack så mkt :D

frida:

snyggt! och du tycker att det är enkelt att göra de naglarna? Jag skulle aldrig någonsin kunna klara av det, haha :)

Svar: Tack! Haha, ja, jag har hållit på et tag - det blir bara lättare och lättare ^^
Emelie Hedqvist

Klara:

Så duktig du är! :)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

åhh va fint, du gör så fina naglar!

Svar: Tack så himla mycket♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: